- اخبار

فرماندار شهرستان بابلسر: روند بهسازی و ساخت واحدهای آسیب دیده ناشی از سیل در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار دارد/ متمم کمک های بلاعوض به میزان خسارت به هر واحد تخصیص می یابد.

‍ فرماندار شهرستان بابلسر:
روند بهسازی و ساخت واحدهای آسیب دیده ناشی از سیل در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار دارد/ متمم کمک های بلاعوض به میزان خسارت به هر واحد تخصیص می یابد.

به گزارش بابلسرنیوز: به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، اسماعیل حسن زاده در جلسه کمیته بازسازی مناطق آسیب دیده ناشی از سیل در بهنمیر با بیان اینکه کمک دو میلیون تومانی بلاعوض به حساب کلیه سرپرستان خانوار واریز شد، اظهار داشت: متمم کمک های بلاعوض با هماهنگی بنیاد مسکن، دهیاری، بخشداری و سپاه بر اساس لیست نهایی کارشناسی به میزان خسارت به هر واحد تخصیص می یابد.

وی به روند تسریع در بهسازی و ساخت واحدهای آسیب دیده ناشی از سیل تاکید کرد و افزود: روند ساخت و بهسازی سیل اخیر به صورت روزانه پیگیری و پایش می شود.

حسن زاده گفت: بر اساس ابلاغیه استان، بهسازی منازل مسکونی تا پایان خرداد و احداث واحدهای تخریبی تا پایان تابستان تعیین شده است.

وی با تقدیر از دستگاههای اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، دریابانی، پدافند هوایی، دهیاران، شوراها و مردم، گفت: سیل ۲۸ اسفند تجربه و درس خوبی برای اقدام پیشگیرانه در سیل ۱۲ فروردین بود که به حمد الهی خسارتی را در شهرستان نداشته ایم.

این مقام مسئول ادامه داد: با بازدید کارشناسان اداره کل راهداری استان، عملیات بهسازی پل روستای پارومحله در اسرع وقت آغاز خواهد شد.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *