- اخبار

پیام تبریک اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز”

‍ “پیام تبریک فرماندار شهرستان بابلسر به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز”

بسم الله الرحمن الرحیم

🖋 امروز اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مکتبی و مومن، چون پاسداران انقلاب اسلامی است که با سرمشق‌گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون دوران دفاع مقدس هموار کردند.

◀️#پاسداران در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته و با روحیه شهادت طلبی، ایثار و از خود گذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش‌های والای مکتبی را به فرهنگ عزتمداری و افتخار مبدل ساختند که این مهم در جریان سیل اخیر و خدمات رسانی به مردم سیل زده بسیار نمایان بود.

◀️#جانبازان عزیز میهن اسلامی مان نیز با شجاعت و ایثار خود در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند و با تأسی از جانباز دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس (ع) نزد ملت سربلند ایران اسلامی، به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند.

◀️هماهنگی و هم افزایی پاسداران انقلاب اسلامی با سایر نیروهای مسلح، مزیتی غیر قابل انکار است که باعث شده شبکه دفاعی کشور آسیب ناپذیر شده و در طریق اقتدار، صلابت و استحکام روز افزون، قرار بگیرد و اقدام دولت آمریکا و قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی #مذبوحانه بوده و نشان از ضعف ایالت متحده و اقتدار سپاه پاسداران دارد.

◀️سالروز ولادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)؛ روز پاسدار و میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس (ع)؛ روز جانباز به آحاد مردم بصیر و ولایت مدار بابلسر به ویژه پاسداران، بسیجیان و همچنین پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که ذخیره‌های الهی نظام هستند، مبارک باد.

اسماعیل حسن زاده
فرماندار شهرستان بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *