- اخبار

کشف ۳ کیلوگرم موادمخدردر بابلسر فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف ۳ کیلوگرم موادمخدر تریاک توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد .

کشف ۳ کیلوگرم موادمخدردر بابلسر
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از کشف ۳ کیلوگرم موادمخدر تریاک توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد .
سرهنگ “عبداله رضوانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درتشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد مخدر تریاک در شهرستان بابلسر درپوشش مسافر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های میدانی، موفق به شناسایی این فرد قاچاقچی شدند.
سرهنگ رضوانی، تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی در بازرسی از مخفیگاه این فرد مقدار۳ کیلوگرم تریاک کشف کردندو در این راستا یکدستگاه خودرو پژو وتعداد دو دستگاه تلفن همراه نیز توقیف گردید.
رضوانی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *