- اخبار

اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر در پیامی هفته بهزیستی و تامین اجتماعی را به رییس، کارکنان و افراد تحت پوشش این دو نهاد تبریک گفت.

‍ فرماندار شهرستان بابلسر ، هفته بهزیستی و تامین اجتماعی را تبریک گفت

فرماندار شهرستان بابلسر در پیامی هفته بهزیستی و تامین اجتماعی را به رییس، کارکنان و افراد تحت پوشش این دو نهاد تبریک گفت.

به گزارش بابلسرنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ، متن پیام اسماعیل حسن زاده به شرح زیر است:

بسمه تعالی

آنچه از مفهوم بهزیستی به ذهن متبادر می‌شود، نشانه تلاش قشری خدمتگزار  برای توانمند سازی گروه‌های کم‌توان جامعه است تا جریان به‌زیستن در رگ‌های آنان جاری شود.
بهزیستی که با تدبیر شهید گرانقدر دکتر محمد علی فیاض‌بخش تاسیس شد، از مهمترین نهادهای حمایتی دولتی است که از طریق بودجه عمومی به افراد معلول و محروم جامعه کمک می‌نماید.
 تامین اجتماعی هم به معنای ارتقای رفاه اجتماعی است که، افزایش مشارکت شهروندان را به‌دنبال داشته و این مهم نقشی ارزنده در ارتقای حقوق شهروندی دارد و تحقق رفاه اجتماعی به‌مفهوم تامین حداقل درآمد و سطح زندگی در زمان بیکاری، بیماری و حادثه است .
لذا با تبریک این دو مناسبت به خانواده بزرگ تامین اجتماعی و بهزیستی کشور به ویژه همکاران بزرگوارم در بابلسر، از تلاش های بی وقفه کارکنان اداره تامین اجتماعی،  بیمارستان تامین اجتماعی و بهزیستی شهرستان در راستای جلب اعتماد و رضایتمندی و خدمت رسانی به مردم در زمینه حمایت های اجتماعی که جلوه ای زیبا از خدمت به بندگان خدا می باشد و باعث تسکین دردهای معلولان و کاهش دغدغه های بیماران، آرامش بازنشستگان، مستمری بگیران، جوانان و سایر اقشار مردم می گردد، تشکر می نمایم.
سلامتی و موفقیت روزافزون برای خانواده بهزیستی و تامین اجتماعی  از درگاه خداوند متعال خواستارم.

اسماعیل حسن زاده
فرماندار شهرستان بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *