- اخبار

فرمانده سپاه کربلای مازندران با حمایت از موضع و عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان و قانون شکنان، گفت: ما به نیروی انتظامی دست‌مریزاد می‌گوییم و به آنان می‌گوییم: این حرکت شما مورد تایید تمام نیروهای ارزشی و انقلابی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با حمایت از موضع و عملکرد نیروی انتظامی در برخورد با هنجارشکنان و قانون شکنان، گفت: ما به نیروی انتظامی دست‌مریزاد می‌گوییم و به آنان می‌گوییم: این حرکت شما مورد تایید تمام نیروهای ارزشی و انقلابی است.

به گزارش بابلسرنیوز: به نقل از سایت بلاغ قاطعیت ناجا در برخورد با هنجارشکنان مورد تایید تمام نیروهای ارزشی است
سردار محمدحسین بابایی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ، در خصوص اظهارات اخیر فرمانده نیروی انتظامی کشور در رابطه با موضع شفاف نیروی انتظامی در مواجهه با هنجار شکنان اظهار کرد: هر مرام و اعتقادی برای خودش ارزش‌ها، اصول، هنجارها و ناهنجاری‌هایی دارد.

وی با بیان اینکه طبق آیات صریح قرآن کریم، یکی از هنجارهای مهم در اسلام موضوع پوشش است، رعایت پوشش و حجاب هم برای مردان و هم برای زنان؛ افزود: ولیکن در این بخش، پوشش زنان آن‌قدر از اهمیت بالایی برخوردار بوده است که در قرآن آیه صریحی آمده است و به زنان در خصوص حفظ سر، گردن و زیورآلات توصیه موکد شده است و از سویی دیگر ما می‌دانیم که حساسیت دشمن در این موضوع زیاد است و این مسئله بیانگر موثر بودن پوشش و عدم رعایت ان است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که در بعضی از کشورهایی که مدعی دارابودن اولین دموکراسی مدنی در کشورهای خود هستند، قوانین سختی برای بانوانی که ملزم به رعایت حجاب هستند، وضع و اعمال می‌کنند؛ هر چند که این قوانین با اصول دموکراسی در تضاد است.

این مسئول با اشاره به مشروط بودن تحصیل، استخدام، اخذ مدارک راهنمایی و انواع خدمات با الزام سربرهنگی و عدم حجاب بیان کرد: سوال اینجا است که این حجاب، چقدر برای اهداف افراد ضد اسلام موثر است؟ چقدر حجاب مانع ترویج بی دینی می‌شود؟ چقدر حجاب در توسعه فرهنگ اسلامی موثر است؟

بابایی با بیان اینکه انتهای فرهنگ لااوبالی‌گری و سکولاریسم در غرب منجر به پوچی‌گری شده است و آن قدر انسان در این ماجرا از بعد خدایی خود دور می‌شود که در مباحث حیوانی به انتها می‌رسد و منجر به حرکات بسیار سخیف مثل خودکشی، دیگر کشی و انواع جنایات می‌شود.

وی عنوان کرد: لذا اگر ما در این مقوله به حساسیت شیطان بزرگ و هم پیمانانش در دنیا توجه کنیم، در می‌یابیم در موضوع حجاب چنان تاثیری در رشد دینی دارد که آن قدر دشمن در آن ورود و شیطنت می‌کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: متاسفانه در سایه غفلت مسئولان، بسیاری از حرمت‌ها رعایت نشد و حریم‌ها شکسته شد و انسان احساس می‌کند در این ماجرا، یک اتاق فکری با برنامه به صورت مستمر، طرح ریزی و اجرا می‌شود و در جهت ترویج برهنگی و مقابله با هنجارهای قانونی و دستورات قرآنی، به صورت هدفمند پیگیری می‌شود.

این مسئول گفت: طی چند وقت اخیر، نیروی انتظامی که دیگر از مشارکت و پای کارآمدن دستگاه‌هایی که در قانون امده است؛ نا امید شده بود، راساً اقدام به طرح‌ریزی شایسته‌ای کرده، بدین معنی که اگر کسی در خودروی شخصی خود بدون حجاب شود، بدون برخورد مستقیم و بدور از واکنش و تنش، با ارسال پیامک برای مالک خودرو، مالک را توجیه و ملزم به رعایت هنجارهای قانونی کند.

بابایی متذکر شد: اسلام برای رعایت حدود الهی در ظاهر جامعه تاکید دارد که ما نسبت به گناهی که در خفا است، حق جست‌وجو نداریم و به همان شدت نیز نباید بگذاریم گناه آشکاری در جامعه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ما می‌دانیم طرح بی حجابی که از سوی دشمنان نظام در حال پی ریزی است تنها به برداشتن روسری نیست؛ تصریح کرد: ما می‌دانیم طرح دشمنان بسیار گسترده‌تر است و پله به پله قصد اجرای آن را دارند که عقل حکم می‌کند با توجه به آنکه حاکمیت در دست ما است و از آن‌جایی که آگاه به این توطئه هستیم، از ترویج این توطئه جلوگیری کنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با حمایت از موضع و عملکرد نیروی انتظامی در این رابطه، اعلام کرد: ما به نیروی انتظامی دست‌مریزاد می‌گوییم و به آنان می‌گوییم: این حرکت شما مورد تایید تمام نیروهای ارزشی و انقلابی است، این موضع و عملکرد شما مورد تایید همگان است و هیچ انسان عاقلی دوست ندارد خودش و خانواده‌اش به فساد کشیده شود.

بابایی در پایان گفت: بسیاری از بسیجیان را دیدیم که به ما اعلام آمادگی کردند که با نیروی انتظامی در این رابطه همکاری کنند و منعی وجود ندارد که نیروی انتظامی از نیروهای مردمی برای حفظ سلامت جامعه استفاده کند.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *