- اخبار

اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر: قانون برگرفته از شرع اسلام است / هیچ مقام و مسئولیتی بالاتر از قانون نیست.

‍ ‍ فرماندار شهرستان بابلسر:

قانون برگرفته از شرع اسلام است / هیچ مقام و مسئولیتی بالاتر از قانون نیست.

فرماندار شهرستان بابلسر، به نقش تمامی مدیران و مسئولین در اجرای صریح متن قانون اشاره داشت و افزود: همه در برابر قوانین کشور تسلیم هستیم چرا که قانون بر مبنای شرع اسلام بوده و هیچ مقام و مسئولی بالاتر از قانون نیست.

به گزارش بابلسرنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، چهارمین جلسه شورای اداری در مصلای المهدی با حضور مدیران و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

فرماندار شهرستان بابلسر در این نشست خدمت به مردم را وظیفه تمام مدیران و مسئولین دانست و تاکید کرد: مسئولین در هر جایگاهی که باشند باید خدمت بدون منت و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به نیازهای به حق آنان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی، با اشاره به وقایع و رویدادهای اخیر در شهرستان و نقش تمامی دستگاه‌ها و مسئولین در اجرای صریح متن قانون، تصریح کرد: هیچ مدیر و مسئولی در مقابل قانون بالاتر نیست و ملزم به تمکین از آن می‌باشد و باید در قانون پذیری و اطاعت از آن همراه و مطیع باشد چرا که مسئولیت هر گونه عمل به خلاف قانون، متوجه وی خواهد بود.

مقام عالی دولت در بابلسر به دو ابلاغ ویژه استاندار مازندران در زمان تصدی فرمانداری شهرستان به خود، اشاره داشت و خاطر نشان کرد: تعریض جاده پدافند هوایی و آزادسازی سواحل از مهمترین اولویت‌ها و دستورات استاندار به اینجانب بود که با تلاش تمام مسئولین، این مهم به وقوع پیوست.

وی، ادامه داد: موضوع تعریض جاده پدافند از مطالبات به حق مردم بود که با پیگیری‌های مجدانه مدیران از گذشته تا کنون و با جدیت استاندار مازندران، وزیر راه و شهرسازی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به مرحله اجرا در آمد که عملیات اجرایی این پروژه هم‌اکنون در حال انجام می باشد.

حسن زاده، همچنین با اشاره به اینکه دریا حق تمام مردم است و هیچ نهاد و دستگاهی مجاز به استفاده اختصاصی از آن نمی‌باشد، تصریح کرد: با توجه به مصوبه هیات دولت و ابلاغ استاندار مازندران، عملیات آزادسازی سواحل اماکن دولتی و ارگان‌های وابسته به دولت در شهرستان با مشارکت فعال تمامی دستگاه‌های مرتبط بر اساس رعایت حریم ۶۰ متر جهت استفاده عموم مردم آغاز شده است.

فرماندار شهرستان بابلسر خواستار تسریع در روند پرداخت خسارت به سیل‌زدگان شد و ادامه داد: با توجه به شروع برداشت محصولات کشاورزی تامین سوخت مورد نیاز در فصل برداشت جهت رفاه حال کشاورزان باید در اولویت دستگاه‌های مسئول قرار گیرد.

مقام عالی دولت در شهرستان بابلسر به برخورد قاطع و قانونی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز اشاره داشت و تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های متولی اعم از راهداری، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در موضوع ساخت و ساز غیرمجاز می‌بایست به فوریت نسبت به برخورد قانونی با متخلفین اقدام نمایند.

اسماعیل حسن زاده به موضوع تیربرق‌های محور پدافند هوایی اشاره داشت و خاطر نشان کرد: به علت قطعی برق در سال گذشته، عملیات افزایش ولتاژ برق در دستور کار شهرستان قرار گرفت تا در فصل تابستان با کمترین میزان قطعی برق مواجه باشیم. لذا، با ادامه روند اجرای پروژه تعریض محور پدافند، سایر موارد نیز مرتفع خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان به کمبود آب شرب با توجه به توریستی بودن بابلسر و حجم بالای مسافران در فصل تابستان اشاره داشت و تاکید کرد: از تمام مردم انتظار می‌رود تا نسبت به صرفه‌جویی منابع آب و تامین آب در مناطقی که با مشکل مواجه شد هستند، همکاری نمایند.

فرماندار شهرستان بابلسر با اشاره به تحرکات کاندیداهای انتخاباتی در روزهای اخیر، گفت: هیچ یک از مدیران مجاز به تبلیغ له یا علیه کاندیداها نبوده و هرگونه ارائه خدمات از توان دستگاه اجرایی برای آنان، تخلف و با متخلفین برخورد خواهد شد چرا که همگان باید بسترسازی مناسبی را در جهت برگزاری انتخابات در فضایی امن و به دور از تنش لحاظ نماییم.

مقام عالی دولت در شهرستان بابلسر با اشاره به اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه در برابر نیروهای رذیل انگلیسی و اقتدار سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در شناسایی و دستگیری جاسوسان سیا در کشور که نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد، خواستار حفظ وحدت در میان مردم در جهت تقویت نظام شد و خاطر نشان کرد: هیچ خیانتی بالاتر از این نیست که فرد یا گروهی بین مردم تفرقه ایجاد نماید، لذا حفظ هوشیاری ملت در شرایط کنونی لازم و ضروری است.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *