- اخبار

حسین زادگان، استاندار مازندران: احداث ۱۳۴ اسکله تفریحی و گردشگری در ۱۲ شهرستان ساحلی مازندران تصویب شد

🔹 #حسین_زادگان، استاندار مازندران:

احداث ۱۳۴ اسکله تفریحی و گردشگری در ۱۲ شهرستان ساحلی مازندران تصویب شد

به گزارش بابلسرنیوز: به نقل از خبرگزاری صداوسیما #استاندار_مازندران در جلسه بررسی وضعیت ایجاد اسکله‌های تفریحی و گردشگری گفت: ۱۴۳ مکان برای ایجاد اسکله تفریحی و گردشگری تعیین شده بود.

#احمد_حسین_زادگان افزود: پس از بررسی توسط دستگاه‌های اجرایی استان جانمایی ۱۳۴ اسکله به تفکیک شهرستان‌ها رامسر، تنکابن، جویبار، عباس آباد، چالوس، نوشهر، نور، بابلسر، #فریدونکنار، میاندورود، بهشهر و محمودآباد تایید و تصویب شد.
او با تاکید بر تسهیل در سرمایه گذاری‌ها، گفت: دو سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان بنادر متولی صدور همه مجوز‌ها برای سرمایه گذاری است.
حسین زادگان با بیان اینکه صدور این مجوز‌ها بی نام است، افزود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازه و موقعیت مکانی را پس از تصویب اهلیت سرمایه گذار طبق قانون واگذار می‌کند.
او با بیان اینکه ۱۲۲سرمایه گذار تاکنون برای ساخت اسکله اعلام آمادگی کرده اند، گفت: دولت ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی واستفاده گردشگری تعیین کرده است.
استاندار مازندران با بیان اینکه اسکله‌های گردشگری ارتباط مردم با دریا را تسهیل و موجب رونق گردشگری دریایی می‌شود، افزود: فرصت‌های اقتصادی زیادی از قبیل صنایع دستی، حمل و نقل و شیلات برای مردم استان از طریق ایجاد اسکله‌ها فراهم می‌شود.
او به استفاده نکردن از ظرفیت گردشگری رودخانه‌ها و آبندان در استان مازندران اشاره کرد و گفت: بسیاری از رودخانه‌ها و آبندان‌های استان از نظر جذابیت با نمونه‌های مشابه در کشور‌های توریستی برابری می‌کند که مغفول مانده است.
استاندار مازندران افزود:این کارگروه ظرفیت رودخانه‌ها و آبندان‌های استان را بررسی و جهت ایجاد پروژه‌های گردشگری معرفی کند

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *