- اخبار

رازجویان هیچ عذری در مدیریت پسماند پذیرفته نیست

۰
مهدی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در این جلسه، اظهار داشت: با توجه به وجود اعتبارات لازم در حوزه پسماند باید شاهد گام های عملی و موثر در این راستا باشیم.

وی با اشاره به اینکه دیگر بهانه ای برای تعویق طرح های پسماند مورد قبول نیست، افزود: به مسئولان پسماند استان تاکید می کنم در امور پسماند جدی عمل کنند چرا که دیگر عذری قابل قبول نیست و اعتبارات لازم برای کار در این حوزه وجود دارد.
معاون عمرانی استاندار مازندران، افزود: محیط زیست مکلف است که با مسئولان شهری و روستایی که برای اجرای طرح های پسماند بهانه جویی می کنند برابر قانون برخورد کند.
رازجویان بابیان اینکه استان در بهترین شرایط اعتباری برای مدیریت پسماند قراردارد، تاکید کرد: برخورداری مردم و داشتن محیط زیستی پاک و عاری از پسماند برنامه عملیاتی و جدی مدیران مسئول باشد.
معاون عمرانی استاندار مازندران تامین اعتبارات پسماند شهری و روستایی مازندران را برای سال جاری مطلوب عنوان کرد و گفت: اجازه نخواهیم داد ریالی از اعتبارات بازگردانده شود.
رازجویان با بیان اینکه اعتباراتی از سوی سازمان همیاری شهرداری ها برای مسئله پسماند مازندران تعیین شده است، افزود: در صورتی که شهری نتواند این اعتبارت را جذب کند، برای جلوگیری از خروج اعتبار از مازندران به شهر جایگزین تخصیص می یابد.
 
معاون استاندار با بیان اینکه مشکل شیرابه زباله باید حل شود، گفت: با حمایت معاونت فناوری نهاد ریاست جمهوری شرکت های دانش بنیان بومی مازندران اعلام آمادگی کردند که با شهرداری ها برای تصفیه شیرابه ها قرار داد منعقد کنند.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *