- اخبار

کمیته اطلاع‌رسانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار

کمیته اطلاع‌رسانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار:

۲۳۸ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار:
کد خبر : ۹۰۵۷۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ پ
حوزه انتخابیه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دارای ۲۳۸ شعبه اخذ رأی (۲۳۶ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیار) می باشد. ‎

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار دارای ۲۳۸ شعبه اخذ رأی (۲۳۶ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیار) است.

بنا بر این گزارش، سهم شهرستان بابلسر ۱۶۹ شعبه اخذ رأی (۱۶۸ شعبه ثابت و ۱ شعبه سیار) است که از این تعداد، ۸۶ شعبه اخذ رأی متعلق به شهر بابلسر و بخش مرکزی و ۴۱ و ۴۲ شعبه اخذ رأی به ترتیب مربوط به بخش‌های بهنمیر و رودبست می‌باشد.

همچنین، سهم شهرستان فریدونکنار از این آمار، ۶۹ شعبه اخذ رأی (۶۸ شعبه ثابت و ۱ شعبه سیار) است که تعداد ۵۵ شعبه اخذ رأی در شهر و بخش مرکزی و ۱۴ شعبه اخذ رأی در بخش دهفری در روز دوم اسفند آماده ثبت آرای مردم می‌باشند.

متولدین دوم اسفند ماه ۸۰ ، (۱۸ سال)به عنوان رای اولی های این دوره از انتخابات محسوب می شوند.

این گزارش می‌افزاید: روند اجرایی انتخابات، بر اساس برنامه زمان‌بندی شده و با رعایت آیین‌نامه‌های اجرایی قانون انتخابات پیش رفته و تلاش می‌شود تا مجریان برگزاری این رویداد مهم، با عمل به قانون و شفافیت در امور، از آراء مردم به عنوان حق‌الناس حراست نمایند.

در ضمن، رعایت موازین اخلاقی و قانونی بر تمامی مجریان انتخابات واجب است چرا که این مهم زمینه ساز شکل گیری انتخاباتی سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم می‌شود.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *