- اخبار

موافقت با تشکیل شعبه حل اختلاف ویژه اهالی فرهنگ و رسانه مازندران سینا قربانی مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران از موافقت قوه قضاییه برای تشکیل شعبه حل اختلاف ویژه اصحاب فرهنگ و رسانه مازندران خبر داد.

موافقت با تشکیل شعبه حل اختلاف ویژه اهالی فرهنگ و رسانه مازندران
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران از موافقت قوه قضاییه برای تشکیل شعبه حل اختلاف ویژه اصحاب فرهنگ و رسانه مازندران خبر داد.

موافقت با تشکیل شعبه حل اختلاف ویژه اهالی فرهنگ و رسانه مازندران
سینا قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره بر پیگیری های خانه مطبوعات مازندران جهت تاسیس شعبه شورای حل اختلاف ویژه اصحاب فرهنگ و رسانه استان گفت: از ابتدای خردادماه سال جاری جهت حفظ جایگاه مدیران مسؤول رسانه‌ها،خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و هنر استان پیگیر تاسیس شعبه ویژه ای جهت رسیدگی به شکایت بر علیه جامعه رسانه شدیم که با موافقت رئیس کل دادگستری استان این موافقت نامه صادر شده است.

وی تصریح کرد: خانه مطبوعات در راستای نقش سازنده شورای حل اختلاف در احقاق حق و پیشگیری از اطاله دادرسی تقاضای تاسیس این شعبه اختصاصی را کرد تا بتوان از این طریق از ورودی شکایات بر علیه اهالی رسانه و فرهنگ استان با توجه به نقش سازشی شورها،کاهش یابد.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با تقدیر از حمایت‌های ریاست کل دادگستری مازندران اظهار کرد: تا ماه‌های آینده اعضای این شعبه معرفی خواهند شد و هر گونه شکایت بر علیه خبرنگاران، مدیران مسؤول رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی دارای مجوز و هنرمندان استان در این شعبه رسیدگی می‌شود.

قربانی خاطرنشان کرد: اعضای این شعبه تخصصی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقر هستند و دفتر این شعبه نیز در همین اداره کل ایجاد می‌شود.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *