- اخبار, ورزشی

‍ دو برد و یک شکست برای زنده یاد باقرزاده(توپکا) در لیگ یک کشور

‍ دو برد و یک شکست برای زنده یاد باقرزاده در لیگ یک کشور

اسحاق عباسی سرمربی تیم والیبال زنده یاد باقرزاده (توپکا) در گفتگو با بابلسرنیوز گفت : تیم زنده یاد باقرزاده (توپکا) از تیم‌های جوان حاضر در لیگ یک است که ۸۰ درصد بازیکنان آن از جوانان بومی می‌باشند.

سرمربی تیم والیبال زنده یاد باقرزاده (توپکا) ضمن اشاره به تمرینات ۴ ماهه تیم جهت حضور در مسابقات لیگ دسته اول کشور اظهار داشت : بازیکنان ما با تلاش و تحمل تمام سختی‌ها خود را برای انجام این بازی‌ها آماده ساختند و نتیجه تلاش خود را در این سه دیدار دیدند که حاصلش ۲ پیروزی و یک شکست بوده است.

وی با اشاره به بالا بودن سطح مسابقات تصریح کرد : سطح مسابقات با توجه به ورود تیم ها با تمام قوا بسیار بالا است و تیم ها با تمام تلاش سعی بر کسب بهترین نتیجه را دارند.

اسحاقی با اشاره به تک بازی مانده در مرحله اول این مسابقات گفت : این مسابقات در چهار مرحله برگزار می‌شود که تیم زنده یاد باقرزاده (توپکا) فردا آخرین بازی خود در مرحله اول را مقابل تیم خوب قم برگزار خواهد کرد.

حسن بیداد سرپرست تیم والیبال زنده‌یاد باقرزاده (توپکا) در گفتگویی بیان داشت : امسال با توجه به تلاش های اسحاق عباسی به عنوان سرمربی و تلاش بازیکنان وضعیت خوبی داریم و با توجه به وجود مشکلاتی که وجود داشت نگذاشتیم این مشکلات به بازیکنان سرایت کند.

سرپرست تیم والیبال زنده یاد باقرزاده (توپکا) اظهار داشت : برخلاف متولیان ورزش شهرستان که هیچ حمایتی از این تیم نداشتند ، مردم شهر بسیار به این تیم محبت داشتند و موجب همدلی بیشتر مدیران ، کادر فنی و بازیکنان تیم شدند و امیدواریم جواب محبت این عزیزان را با بازی های زیبا بدهیم.

وی گفت : زحمات اسحاق عباسی در طول تمرین موجب اتحاد و همدلی میان بازیکنان شده است و با توجه به حضور چند بازیکن غیر بومی این اتحاد برای پیروزی و سربلندی تیم بابلسر پا برجاست.

وی با تشکر از زحمات محمد شفیعی به عنوان مسئول روابط عمومی تیم زنده یاد باقرزاده (توپکا ) گفت : خوشبختانه جو مناسبی با تلاش های روابط عمومی تیم در بابلسر صورت گرفته و از همکاری دوستانمان در فضای مجازی شهرستان بابلسر تشکر می‌کنیم.

بیداد در خاتمه گفت : از همین جا از زحمات اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر بابت هماهنگی لازم برای انجام تست کرونا اعضای تیم و اعضای محترم شورای شهر بابت پیگیریشان قدردانی می کنم

گزارش #مرتضی_علیزاده

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *