- اخبار

انتقاد امام جمعه شهرستان بابلسر از نمایندگان مجلس و از برنامه سازان رسانه ملی

بـابلسرنیوز🔴انتقاد امام جمعه شهرستان بابلسر از نمایندگان مجلس و از برنامه سازان رسانه ملی؛

🔷🔶برای مسائلی که علنی است باید انتقاد ها نیز علنی باشد /متاسفانه در برخی از برنامه های صدا و سیما،منکرات جای معروف را می گیرد

🔹خطیب جمعه بابلسر با اشاره به سخنان رهبری در مورد انتقاد گفت: انتقاد باید خیرخواهانه و دلسوزانه باشد و سعی شود تا از بزرگنمایی و سیاه نمایی پرهیز شود، مدیران انقلابی با روحیه جهادی باید برای حل مشکلات به میدان بیایند.
🔹وی ادامه داد: برای مسائلی که علنی است باید انتقاد ها نیز علنی باشد. مسائلی اخیراً در مجلس اتفاق افتاده که سبب نگرانی شده است، یکی بحث یک فوریت شفافیت آرای نمایندگان و خارج شدن آن از دستور کار مجلس است، طرحی که با اعلام موافقت ۲۰۷ نماینده به صحن رفت و با موافقت تنها ۵۹نماینده از دستور کار خارج شد. نمایندگان باید توجه داشته باشند که مردم حوزۀ انتخابیه آنان حق دارند بدانند که نمایندشان چه تفکری در سر دارد.
🔹حجت الاسلام والمسلمین قلی پور افزود: مسئله دوم که در مجلس اتفاق افتاد مخالفت نمایندگان با تامین کالاهای اساسی مردم در مجلس بود، نمایندگان باید توجه داشته باشند که معیشت مردم بسیار مهم است. مسئله سوم تعطیلی دو هفته ای مجلس در بهبوهه جنگ اقتصادی است که جای سوال دارد، نمایندگان نیز سعی کنند از این فرصت برای حضور در میان مردم حوزۀ انتخابیه خود و شنیدن درد و دل و حل مشکلات آنان استفاده کنند.
🔹وی گفت: مسئله چهارم طرح مباحث نامربوط و دور از شأن مجلس از سوی برخی نمایندگان جناح است که با در اختیار داشتن دولت، اکثریت مجلس و شوراها و با به وجود آوردن مشکلات، به جای اینکه پاسخگو باشند دیگران را متهم کنند.

🔶🔷مسؤولان توصیه‌های مقام معظم رهبری را عملی کنند/برای اقتدار جمهوری اسلامی و ناکام گذاشتن توطئه های دشمنان باید پشت سر ولایت حرکت کرد و مطیع فرمان مقام معظم رهبری بود

🔹خطیب جمعه بابلسر با انتقاد از برنامه سازان رسانه ملی تصریح کرد: مسئلۀ پنجم برخی از برنامه های صدا و سیماست که در آن منکرات جای معروف را می گیرد، اتفاق عجیب و دور از شأن در برنامه زنده تلویزیونی و درخواست نا بجای مجری سبب خجالت رسانه ملی است. در برخی از سریال های تلویزیونی دقت درانتخاب هنرمندان لحاظ شودبازیگری که نقش ارزشی داردبلافاصله پس ازاتمام سریال عکسی ازخودمنتشرمیکندکه هیج تشابهی بانقشش نداردوخودرا به گونه ای دیگر معرفی می کند، چرا مسئولان صدا و سیما از این مسائل غفلت می کنند، مسائلی که سبب ضربه زدن به خانواده و در نهایت به جامعه می شود.
🔹حجت الاسلام والمسلمین قلی پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر انقلاب در این دیدار اصلی‌ترین موضوع کشور را وحدت بین مسئولان و مردم دانستند و با اشاره به ایجاد جنگ اقتصادی دشمنان بر عیله کشورمان، جنگ رسانه‌ای را مهم‌تر از آن دانسته و افزودند جنگ رسانه‌ای و تبلیغی دشمن کمتر از جنگ اقتصادی نیست.
🔹وی با تبیین اهداف جنگ رسانه‌ای و اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: رهبر انقلاب هدف از جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمنان را ایجاد اضطراب، یأس و ناامیدی و ایجاد احساس بن‌بست و بدبین کردن مردم نسبت به یکدیگر و همچنین نسبت به دستگاه‌های مسئول و نیز بزرگ نشان دادن مشکلات اقتصادی در اذهان جامعه دانستند.
🔹امام جمعه شهرستان بابلسر با بیان اینکه ملت ایران با الهام از نهضت عاشورا باید در جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن را ناکام و مأیوس کند، اظهار کرد: رهبر انقلاب، حرکت در مسیر حفظ و تعمیق انسجام مردم با دستگاه‌های دولتی را از مهمترین اقدامات حال حاضر دانستند و یادآور شدند باید از ایجاد فضای یأس و ناامیدی در جامعه پرهیز کرد.
🔹حجت الاسلام والمسلمین قلی پور با تأکید به حضور به‌موقع و همیشگی ملت بزرگ ایران در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف و همراهی با نظام، رهبری، دولت و کشور، خاطرنشان کرد: بی شک در این شرایط حساس اقتصادی انتظار مردم و رهبری از دولت این است که به صورت مجاهدانه برای برون رفت از مشکلات جامعه تلاش کنند.
🔹وی با بیان این‌که مرور تاریخ انقلاب ثابت می‌کند یأس و ناامیدی هیچ‌گاه در دل مردم جایی نداشته و ندارد،یاد آور شد: باید در برابر دشمن هوشیار بود و به دستورات رهبری عمل کرد و باید پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم تا بتوانیم از این مشکلات نیز عبور کنیم.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *