- اخبار

اجرای طرح ابتکاری امام در بابلسر

اجرای طرح ابتکاری امام در بابلسر

فرمانده سپاه بابلسر از اجرای طرح ابتکاری امام که مخفف جمله “اعتلای مدیریت انقلابی محله” است در ۴۰ محله این شهرستان خبر داد .

به گزارش کانال بابلسرنیوز: به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، فرمانده سپاه بابلسر گفت : این طرح خدمت‌رسانی بزرگ ، به میزبانی سپاه شهرستان بابلسر هم اکنون در ۴۰ محله این شهرستان و در هر محله با ۴۰ برنامه مختلف برای اولین بار در سطح مازندران در این شهرستان در حال اجرا است.

سرهنگ پاسدار سیدمصطفی موسوی‌نژاد تصریح کرد : این طرح بزگ که از هم اکنون تا سال آینده ادامه دارد ، بمناسبت جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اجرا شده است .

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه و بسیج حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد : دشمنان به ‌ویژه آمریکا شبانه روز تلاش کره اند که انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نبیند.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه سپاه بابلسر برنامه‌های متنوعی به میمنت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در راستای نشاط‌‌افزایی در سطح شهرستان در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با عنوان طرح امام که مخفف «اعتلای مدیریت انقلابی محله» است، در مرحله نخست در سطح ۴۰ محله بابلسر و در ادامه نیز در تمامی مناطق شهرستان با پیش‌بینی بیش از ۴۰ برنامه در حوزه‌های فرهنگی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی، ورزش و سلامت، رسانه و فضای مجازی، امنیت و آمادگی دفاعی، علمی و پژوهشی اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی در ۴۰ محله بابلسر با رمز یا فاطمه‌الزهرا(س) آغاز می‌شود، بیان کرد: نخستین محله روستای خشکرود هادی‌شهر است که در تاریخ ۲۷ آبان ۹۷ اجرا شده است.

این مسئول اضافه کرد: مهم‌ترین اهداف این طرح رسیدن به چشم‌انداز ۱۴۰۴ و تحقق جامعه اسلامی، اثربخشی برنامه‌ها، اعتلای بسیج و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها، نهادها و بسیج اقشار و محلات در راستای خدمت به مردم است.

موسوی‌نژاد با تقدیر از مسئولان شهرستان بابلسر به دلیل همراهی در اجرای این طرح، به آیه ۱۲۸ سوره اعراف اشاره کرد و افزود: سه عامل پیروزی بر اساس این آیه شریفه، تکیه به خداوند، استقامت و تقوای الهی را پیشه کردن است.

گزارش: حسـین زاده

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *