- اخبار

استاندار مازندران تمام مرخصی مدیران استان را ممنوع کرد.

احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: هر دستگاهی نسبت به آحاد جامعه احساس مسئولیت کند و مقابله با کرونا را شبانه روزی پیگیر باشد / هیچ مدیری حق ندارد از استان خارج شود و مرخصی تمام مدیران ممنوع است. ‎

به گزارش بابلسرنیوز: به نقل از روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری استان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: هر دستگاهی نسبت به آحاد جامعه احساس مسئولیت کند و مقابله با کرونا را شبانه روزی پیگیر باشد.

استاندار با اشاره به این که مردم برای تامین کالاهای اساسی خود نگران نباشند و مشکلی نخواهند داشت، یادآور شد: تامین ماسک و مواد شوینده و ضد عفونی کننده در داروخانه ها و مکان های عرضه به وفور باشد که مردم هیچ مشکلی نداشته باشند.

حسین زادگان تاکید کرد: فروشگاه های بزرگ با توجه به شرایط آخر سال بشکلی رعایت مسایل را بکنند که اجتماعات مردم مشکلی را برای آنان بوجود نیاورد.

وی با بیان این که خوداظهاری می تواند از بار حوزه بهداشت و درمان کم نماید، اظهار داشت: کسانی که احساس می کنند دچار این بیماری شده اند و یا علائم آن را دارند؛ خوداظهاری را جدی بگیرند.

استاندار خطاب به بانک ها با تاکید بر این که میزان مراجعات مردم به بانک ها باید کمتر شود و بانک ها نیز در این راستا؛ پیشنهادهایی را مطرح کرده اند، ابراز داشت: بانک ها شعبات را کم کنند و شعباتی که بهداشت را بطور جدی رعایت نمی کنند، بسته شوند.

حسین زاگان تاکید کرد: همه شهرداری ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات محیطی را بطور جدی تا پایان تعطیلات نوروزی به مقابله با کرونا اختصاص دهند.

استاندار با اشاره به این که رعایت بهداشت در پمپ بنزین ها و نانوایی ها مورد تاکید جدی است، گفت: قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا مسایل را بصورت روزانه رصد نماید و مورد پیگیری قرار دهد. 

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *