- اخبار

جوان ایرانی در شرایط نامناسب اقتصادی برای فرزندآوری می‌کوشد

جوان ایرانی در شرایط نامناسب اقتصادی برای فرزندآوری می‌کوشد

طاهر صالحیان جوان ایرانی با تاسیس موسسه شوق مادری شوق زندگی در شرایط بد اقتصادی برای مادران در زمینه بارداری و پس از بارداری ایجاد امنیت کرده است.

موسسه شوق مادری شوق زندگی با ارائه آموزش و ارائه خدمات در بخش‌های روانشاسی ، موسیقی ، فن بیان و حرکات ورزشی قصد در تربیت فرزندانی باهوش و برخورد اجتماعی مناسب که بتواند کودک پس از تولد نسبت به دنیا بروز‌تر باشد.

طاهر صالحیان طراح موسسه شوق مادری شوق زندگی گفت : در این طرح که زیر نظر بهزیستی در حال انجام است مادران ۴ ماه قبل از بارداری ، حین و پس از بارداری تحت آموزش قرار می‌گیرند تا فرزندانی بروزتر بدنیا بیاورند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار برای مادر و فرزند در این موسسه حقوق درنظر گرفته شده است بیان داشت : برای اولین بار در کشور بابت وظایف مادری به مادران حقوق پرداخت می‌شود و این موضوع موجب از بین رفتن استرس و رغبت بیشتر مادران برای فرزند آوری میشود

طراح موسسه شوق مادری شوق زندگی بیان کرد : آغاز بکار این موسسه در اوایل سال ۹۹ بوده و تا به حال ۳۸ نفر با سرمایه‌گذاری خیر این موسسه به مبلغ ۷۸۰ میلیون ریال تحت پوشش قرار گرفته و حقوق دریافت می‌کنند.

صالحیان طراح ایرانی این موسسه عنوان کرد : دانشجویان رشته‌های مرتبط با فعالیت موسسه ، تحت عنوان طرح علم‌رانه آموزش و برای ارائه خدمات از موسسه حقوق دریافت میکنند

وی هدف از ایجاد موسسه را تربیت فرزند بروز و فرزندآوری خواند و بیان داشت : این طرح در کیفیت بارداری مادر بسیار موثر است وقتی مادر ببیند نیازهای اولیه فرزندش تامین و پس از تولد حقوق دریافت و استقلال مالی دارد موجب افزایش کیفیت بارداری و تولد فرزند در سطح بالا می‌گردد.

صالحیان در آخر بیان داشت بودجه این موسسه توسط خیر مدرسه ساز تامین و سود حاصل از سرمایه‌گذاری در شرکتهای مختلف با ایجاد چرخه اقتصادی را در اختیار بخش مادرانه و علم‌رانه این موسسه قرار می‌دهد

گزارش: مرتضی علیزاده

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *