- اخبار

انقاد صریح امام جمعه شهرستان بابلسر

🛑انقاد صریح امام جمعه شهرستان بابلسر :
برای مدیریت ارشد استان باز هم سفره ها پهن و لابی گری ها آغاز شد
به گزارش بابلسرنیوز: به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان بابلسر

🔸امام جمعه شهرستان بابلسر در خطبه های این هفته با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های بالای این استان از نبود یک مدیریت صحیح و خردمندانه در مازندران انتقاد کرد و گفت: باید تلاش شود تا مازندران به گذشته خود؛ مازندران تمدن ساز بازگردد.
🔸حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل قلی پوربا اشاره به تغییرات پیش آمده در مدیریت استان افزود: امروز شاهد تغییر در مدیریت ارشد استان هستیم و باز هم سفره ها پهن و لابی گری ها آغاز شد و هر کسی میخواهد یار خود را در راس استان بگمارد.
🔸وی با بیان اینکه مازندران به مدیر انقلابی و جهادی نیازمند است تاکید کرد: مجمع نمایندگان استان، علما، نخبگان و تاثیر گذاران هوای نفس وامیال شخصی وفردی، حزبی، گروهی و منطقه ای را کنار بگذارند و به داد مردم برسند، منافع استان و مردم را بر منافع حزبی و گروهی ترجیح دهند و با اجماع نظر و وحدت رویه با توجه به تخصص و توانمندی‌های مدیریتی، فردی را برای این استان انتخاب کنند که اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه را قلباً باور داشته باشد و خود را یک سر باز واقعی برای این انقلاب، رهبر و نظام بداند.
🔸وی با ابراز تاسف از از ضعف مدیریت در مازندران تصریح کرد: متاسفانه برخی پست ها و مناصب مدیریتی به افرادی سپرده شده است که خودشان بهتر از دیگران میدانند لیاقت احراز این پست و منصب را ندارند.
🔸خطیب جمعه بابلسر خاطر نشان کرد: امروز باید سوگ مندانه اعلام کنم؛ مازندران بیمار است، زیرا مدیریت در برخی از بخش ها به افرادی واگذار شده است که ظرفیت و توانایی را ندارند و خودشان نیز به ضعف خود در این بخش مدیریتی آگاهند.
🔸حجت الاسلام و المسلمین قلی پور با تاکید بر اینکه امروز سکوت جایز نیست و باید بعنوان در میدان بود و از مازندران حمایت کرد، افزود: به دلیل برخی مدیریت های نادرست در حوزه اقتصاد، فرهنگ، اشتغال، حمایت از قشر کشاورز و کارگرباعث شد تا مردم مازندران به حق خودشان نرسند.
🔸وی با بیان اینکه باید برای مواهب الهی و نعمت های فراوانی که در اختیار مازندران است برنامه ریزی صحیح انجام شود اظهار کرد: متاسفانه استان مازندران تبدیل به حیات خلوت افرادی شده است که در شهر خود جرات انجام رفتارهای هنجار شکنانه و پوشش نامناسب را ندارند، این مسئله با بی تدبیری مدیران در استان سبب شده در حوزه فرهنگی دچار بلایی بزرگ شویم.

روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *