- اخبار

مراسم تشییع پیکر شهید علیرضا بریری

عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است
دادن سر نه عجب داشتن سر عجب است

در تاریخ ۱۷\۱۰\۹۷ در شهرستان #بابلسر پیکر مطهر شهید علیرضا بریری تشیع شد.
در این مراسم مردم حماسه آفرین شهرستان بابلسر و سایر شهرستان ها سنگ تمام گذاشتند و پیکر مطهر شهید را بر دستان خود به زاد گاهش رساندند.
در این روز همه آمدند ، همه حماسه آفریدند تا پیکر پاک شهید را بدرقه کنند.
بـه گزارش خبرنگار کانال بابلسرنیوز: تشییع پیکر شهید بریری با حضور #مسئولین شهرستانی و استانی و مردم ولایت مدار این سرزمین برگزار شد.

پدر #شهید بریری در رابطه با یکی از خاطرات به یاد ماندنی شهید اینگونه فرمود : در درجه اول باید تشکر کنم از مردم استان مازندران و همه اقشار مختلف که زحمت کشیدند و در این مراسم شرکت کردند.
آقا علیرضا نماز اول وقتش را همیشه میخواند ، وقتی صدای اذان به گوشش میرسید نماز را هیچ وقت فراموش نمیکرد و این میتواند راه گشا برای همه امور در زندگی انسان راه گشا باشد ، واین یکی از خاطراتی است که من همیشه به یاد خواهم داشت.

در طی مراسم #سرهنگ موسوی نژاد فرمانده سپاه بابلسر افزود:
ما با الگو برداری از شخصیت این شهیدان بزرگوار میتوانیم ادامه دهنده راه آنان باشیم و به آینده روشن انقلاب اسلامی که همان زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) می باشد انشاالله باید راه این شهیدان بزرگوار را ادامه دهیم.
فرماندار محترم شهرستان فریدونکنار ضمن خوشامدگویی شهید بریری به شهرستان بابلسر در رابطه با پیام این شهادت اینگونه فرمودند :
پیام شهدا حضور و همبستگی است و دفاع از کشور و لایت و ائمه طاهرین است.

طبق گزارشات مردمی که از
کانال بابلسرنیوز حاصل شد مردم اینگونه اظهار نظر کردند :

شهیدان با رفتنشان و جنگیدنشان می خواهند امنیت را زمینه ساز این کشور کنند و ما باید ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم. شهدای عزیزمان عاشقانی بودند که برای دفاع از ارزش های انقلاب و دفاع از کشور خودشان به مناطق سوریه و عراق رفتند و جان فشانی کردند تا امنیت را به ملت عزیز ایران هدیه کنند. ما باید به وصیت شهیدان عمل کنیم و حجاب خود را در لوحه زندگیمان قرار دهیم. شهیدان همیشه زنده هستند و در کنارمان حضور دارند و این تشییع یک تجدید میثاق با شهیدان است.

یکی از هم رزمان شهید بریری که در
خان طومان در کنار هم حضور داشتند خاطره ای از شهید بازگو کردند:
شهید عزیزمان آقا علیرضا بریری که خاطره کوچکی از ایشان دارم این است که روزی در موقعیت فرمانده ای بودم که چند تن ازهم رزمان اقا علیرضا را دیدم گفتم اقا علیرضا را شما ندید من خیلی وقت است ک ایشان را ندیده ام ؟!. آنها گفتند:اگر علیرضا را دیدیم این خبر را به ایشان میرسانیم بعد از گفت و گو با هم رزمان هنگامی که به سمت ماشین می رفتم علیرضا را دیدم که به سمت من می آمد علیرضا از ماشین پیاده شد و باهم روبوسی کردیم ، گفتم علیرضا کجایی چرا به ما سر نمیزنی ؟! علیرضا گفت : یکم سرم در خط شلوغ است وقت ندارم. به علیرضا گفتم شهید نشوی یه وقت ؟! اگر هم شهید شدی دست مارا هم بگیر علیرضا کمی خندید و نه از این خبرا نیست. همانجا بود که رفت و دیگر اورا ندیدم و این آخرین دیدار من با آقا علیرضا بود.

این شهید بزرگوار در امام زاده ابراهیم بابلسر با حضور مردم پرشور مازندران وبابلسر به خاک سپرده شد.

گزارش: صبامهدی نژاد خبرنگار
سایت وکانال بابلسرنیوز

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *