- اخبار

پیام تبریک حسن زاده فرماندار بابلسر به مناسبت هفته هلال احمر به گزارش بابلسرنیوز، اسماعیل حسن زاده طی پیامی سالروز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به جمعیت فداکار و تلاشگر این نهاد تبریک گفت.

‍ پیام تبریک حسن زاده فرماندار بابلسر به مناسبت هفته هلال احمر

به گزارش بابلسرنیوز، اسماعیل حسن زاده طی پیامی سالروز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به جمعیت فداکار و تلاشگر این نهاد تبریک گفت.

متن پیام فرماندار بابلسر به شرح ذیل می باشد:
نام جمعیت هلال احمر با ارزش ها و مفاهیمی چون ایثار، از خود گذشتگی، انسانیت و احسان، سعه صدر، احساس مسئولیت و مهربانی گره خورده است. انسان های شریف و وارسته‌ای که بی‌هیچ منتی از جان و دل به کمک نیازمندان و امدادطلبان می شتابند.
جمعیت هلال احمر با بهره گیری از آموزه های مکتب اسلام و سیاست های نظام اسلامی و به فعلیت رساندن ظرفیت های بشر دوستانه مردم مؤمن و همیشه انقلابی ایران، نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ یاد شده در گوشه گوشه ی دنیا ایفا می نماید و در سخت ترین شرایط و بحرانی ترین لحظات به ویژه در هنگام بروز سیل و زلزله در کنار همشهریان، هموطنان و همنوعان خود حاضر می باشد و برای آسایش و رفاه آن ها از آرامش و عافیت خود چشم پوشیده است.
هفته هلال احمر، فرصت ارزشمندی برای پاسداشت فرهنگ خدمت صادقانه، انسان دوستانه و داوطلبانه به مردم و تکریم و تقدیر از فعالان و دست اندرکاران فرهنگ ایثارگری و نوع دوستی در جامعه است.
بدینوسیله روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر را به مدیریت، کارکنان، دوست داران، خیرین و فعالین داوطلب جمعیت هلال احمر استان شهرستان بابلسر و دیگر زحمت کشان این عرصه تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند باری تعالی در پیشبرد اهداف متعالی و انسان دوستانه خود موفق و موید باشید.

اسماعیل حسن زاده
فرماندار شهرستان بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *