- اخبار

فرماندار بابلسر مردم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد

فرماندار بابلسر مردم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد

به گزارش بابلسرنیوز: اسماعیل حسن زاده در پیامی عموم مردم بابلسر را به شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالعه یکی از بهترین ابزارهای تعلیم و تربیت مدرن است. هیچ کدام از وسایل ارتباطی ژرفای لازم را در اندیشه، تفکر و خلاقیت انسان آن گونه که خواندن و نوشتن پدید می آورد، ایجاد نمی کند. از این رو ترویج کتاب و کتاب خوانی وظیفه و رسالت اصلی دست اندر کاران فرهنگ و دانش جامعه است.

آگاه سازی جامعه به کتابخوانی لازم ولی کافی نبوده و می باید به فعالیت در این حوزه ادامه دهیم. بنابراین برای تحقق بخشیدن به این امر استفاده از سایر ظرفیت ها الزامی است. در همین راستا جشنواره کتابخوانی رضوی تلاشی در خور تحسین و توجه برای انس گرفتن جامعه اسلامی با دانش و مطالعه و مصون ماندن از آسیب های اجتماعی و همچنین برجسته ساختن برکت وجود مقدس امام رضا(ع) و کریمان اهل بیت علیهم السلام در کشور عزیزمان ایران ترتیب داده است.

امیدوارم با همت بیشتر، شاهد استقبال کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها برای شرکت در این جشنواره باشیم.

ضمن دعوت از تمامی شهروندان عزیز بابلسر برای شرکت در این رویداد عظیم فرهنگی لازم است کتابخانه های عمومی نیز با حمایت، همراهی و همکاری مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستانی در ایجاد امکانات لازم و گستردگی آن، تلاش کرده تا زمینه ساز گرایش بیش از پیش مردم به مطالعه و کتابخوانی به عنوان پشتیبان امر تحقیقات در شهرستان و ضمانتی برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه باشیم.

اسماعیل حسن زاده
فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های
عمومی شهرستان بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *