- اخبار

فرماندار شهرستان بابلسر: برخورد با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی / کشاورزان نباید دغدغه ای برای تامین سوخت داشته باشند.

فرماندار شهرستان بابلسر:

برخورد با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی / کشاورزان نباید دغدغه ای برای تامین سوخت داشته باشند.

فرماندار شهرستان بابلسر در جلسه شورای اداری خواستار برخورد قاطع با هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شد و در حمایت از کشاورزان اعلام داشت: دستگاه های متولی نسبت به تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان اقدام نمایند.

به گزارش بابلسرنیوز: به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، اسماعیل حسن زاده در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان امام علی(ع) هادی شهر با بیان اینکه مدیریت در آن است که بر اساس شرایط، زمان و مکان نسبت به انجام امور اقدام و تصمیمات لازم اتخاذ گردد، خواستار جدیت مدیران دستگاه اجرایی شهرستان در جهت اجرای طرح ها و برنامه های سالانه خود بر اساس اولویت و مصالح مردم شد.

فرماندار بابلسر با عنایت به سیل اخیر به لایروبی کانال ها و رودخانه ها به عنوان‌ یکی از مهمترین اولویت های شهرستان اشاره داشت و خاطر نشان کرد: آزادسازی بستر رودخانه بابلرود در محدوده هادی شهر و اجرای ۶۰ درصد از مقدمات قرارداد از سوی شهرداری در ماه های اخیر از جمله این رویدادها است و ادامه داد: در این خصوص جلسات متعددی برگزار شده است و این مهم از سوی شهرداران بابلسر و هادی شهر تا روزهای آینده پس از برخی اصلاحات و ارسال به آب منطقه ای استان به دستور استاندار در اولویت کار استان قرار داده شده است.

حسن زاده در خصوص جابجایی شبکه آب، برق و مخابرات از سوی مدیران این دستگاه ها در محدوده هادی شهر پیش از اجرای عملیات دوربرگردان و تعریض خیابان تأکید داشت و افزود: زیبنده نیست که پس از عملیات راه سازی نسبت به تخریب جاده و عملیات جدید اقدام شود.

مقام عالی دولت در شهرستان بابلسر خواستار پاسخگویی مناسب به کشاورزان در جهت تامین سوخت مورد نیاز از سوی دستگاه های متولی شد و تاکید کرد: کشاورزان نباید دغدغه‌ای در خصوص تامین سوخت مورد نیاز کشاورزی داشته باشند و دستگاه ها موظف اند نسبت به این مهم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

فرماندار بابلسر به اجرای ۹۰ درصد از عملیات ساخت پروژه سالن ورزشی بالا احمد کلا اشاره داشت و تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان نسبت به پیگیری، اتمام و افتتاح پروژه در ماه های آینده اقدام نماید.

این‌ مقام‌ مسئول در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز و حفظ اراضی کشاورزی با توجه به اهمیت تولید، اقتصاد مقاومتی و ضرورت اقتصاد کشاورزی در مناطق شمالی کشور به عنوان یک اولویت در برنامه دولت، گفت: با هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری برخورد و انتظار می رود بخشداران، دهیاران و گشت های جهاد کشاورزی به فوریت نسبت به شناسایی این اراضی و اعلام به مقام قضایی اقدام نمایند‌.

ایشان، با بیان اینکه شرایط اقلیمی و گردشگر پذیر بودن شهرستان بابلسر با توجه به وسعت ساحل دریا از گذشته تاکنون مورد توجه مسافران از سراسر کشور قرار دارد، گفت: در تعطیلات اخیر بر اساس آمار اعلام شده، بابلسر بیشترین میزان مسافر را در استان به خود اختصاص داد و این موضوع، لزوم مشارکت تمام دستگاه اجرایی را در جهت مسئولیت پذیری در طرح ساماندهی دریا و ستاد سفر را می طلبد.

فرماندار بابلسر گفت: با توجه به تحقق شعار رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری در سال جدید؛ کلیه دستگاه های اجرایی در جهت افزایش تولید، رونق اقتصادی و رفع موانع پیش روی بر اساس سیاست‌های ابلاغی دولت مسئول می باشند و انتظار می رود با جدیت نسبت به مشارکت همه جانبه در کارگروه های تخصصی به منظور ایجاد اشتغال مبادرت ورزند.

حسن زاده در بخش دیگری از سخنان خود به رفاه حال مردم و جلوگیری از منفعت سودجویان در سطح جامعه اشاره داشت و افزود: اداره صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی در جهت نظارت بر قیمت‌ها و تنظیم بازار با جدیت وارد عمل شده و با هر گونه تخلف برابر قانون برخورد قاطع صورت گیرد.

فرماندار بابلسر خطاب به مدیران دستگاه اجرایی با توجه به کاهش ساعت کاری ادارات در فصل گرم سال گفت: تمام تلاش خود را در جهت مدیریت مصرف انرژی به منظور صرفه جویی منابع برق شهرستان و جلوگیری از قطع برق منازل به منظور رفاه حال مردم به کار گیرید.

وی، از مردم به عنوان سرمایه نظام نام برد و تصریح کرد: فلسفه وجودی مسئولین و مدیران وجود مردم و رضایتمندی آنان از عملکرد دستگاه‌ها است.

ایشان، خطاب به مدیران دستگاه اجرایی در جهت پاسخگویی به مردم و تکریم ارباب رجوع بیان داشت: برخی مواقع با توجه کمبود امکانات می توان با گشاده رویی و برخوردی مناسب در جهت رفع نیاز و خواسته های به حق مردم اقدام نمود.

رئیس شورای اداری شهرستان ادامه داد: گزارشاتی دریافت می‌شود مبنی بر عدم پاسخگویی برخی کارشناسان ادارات به مسائل و مشکلات مردم که این مهم باید از سوی مدیران دستگاه ها مورد بررسی و در جهت تکریم مقام ارباب رجوع برنامه های خود را هماهنگ سازند.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *