- اخبار

پیام تبریک پروفسور کوروش نوذری ریاست دانشگاه مازندران بمناسبت ١٧مردادماه روز خبـرنگار..

پیام تبریک سرپرست دانشگاه مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

       به گزارش بابلسرنیوز: به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران،

در آستانه فرا رسیدن هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، دکتر کوروش نوذری سرپرست دانشگاه مازندران پیام تبریکی صادر کرد.
       متن پیام، بدین شرح می‌باشد:

(بسم الله الرحمن الرحیم)

قُلِ الحَقَّ و لاتأخُذکَ فِی‌اللَّهِ لَومَهُ لائمٍ
                              حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس.   پیامبرگرامی‌اسلام(صلوات‌الله‌علیه)- کنزالعمّال  
   
       سلام و درود خدا بر خبرنگاران شهیدی که با سلاح رسانه، سنگر دفاع از استقلال و آزادی را در مقابل قدرت‌های سلطه‌‏گر جهانی، حفظ کردند و در این مسیر افتخارآمیز به دیدار محبوب شتافتند. سلام و درود خدا بر وقایع‌‌نگارانی که احترام قلم را پاس می‏‌دارند و آن‌ را جز در مسیر حقیقت و عدالت به‌کار نمی‏‌گیرند.

       خبرنگاران، تجسم امانت‌داری، دلسوزی و رفتار متعهدانه‌اند. سلامت فرهنگ و فکر هرجامعه‌ای‌، مرهون قلم‌فرسایی و اهتمام بی‌وقفه  اصحاب‌رسانه است. چه زیباست زبانی‌که در مسیر حق، به‌سخن آید و اندیشه‌ای‌که در مقابل قلم حق، زانو زند.

       عشق را زمانی می‌توان مشاهده نمود که خبرنگاری به عشق بشریت و به‌تصویرکشیدن آلام‌شان، دشوار‌ترین شرایط را تحمل کرده، خود را به‌خطر می‌اندازد، پرچم آگاهی و امید را به‌اهتزاز در‌می‌آورد و به‌جایگاهی می‏‌رسد که جز رضایت حضرت دوست، نمی‌‏بیند.

      این‌جانب روز خبرنگار، یادروز باشکوه تلاش‌گران عرصه اندیشه و قلم را به‌ تمامی خبرنگاران صدیق میهن‌اسلامی و بویژه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی استان مازندران تبریک گفته، ضمن‌گرامی‌داشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، از هنرمند آسمان و زمین– خداوند منان-  تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت عشق، آزادی و حق‌گویی در عرصه آگاهی مسالت می‌نمایم.

روزتان فرخنده و قلم‌تان پایدار دلاور‌مردان و شیر زنان خستگی‌ناپذیر اطلاع‌رسانی
 
#دکتر_کوروش_نوذری
سرپرست دانشگاه مازندران
 

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *