- اخبار

مهندس فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری استان مازندران الان وقت سفر نیست به مازندران سفرنکنید

سفر یکی از بهترین لحظات زندگی است و نوروز در فرهنگ ما همیشه با گردش و دید و بازدید، یکی از بهترین فرصت های استراحت، بعد از یک سال تلاش است.

به گزارش بابلسرنیوز: مهندس فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری استان مازندران افزود:

ایران با شکوه در نوروز ۹۸ با دغدغه بزرگ سیل در اقصی نقاط کشور مواجه شد که البته با تدبیر و همراهی هموطنان، این مهم و مشکل به نحو احسنت مدیریت شد. گ

با حجم تبلیغات گسترده رسانه ها و به خصوص رسانه ملی در خصوص خطرات سیل، مردم خوب ایران با برنامه ریزی دقیق سفر، این فرصت طلایی را مدیریت کردند و مازندران همچون گذشته، افتخار میزبانی این عزیزان را داشت.

اما امسال طبیعت به گونه ای دیگر حادثه ای از خود نشان داد و بازهم در بزنگاه نوروز، میهمانی ناخوانده برای مردم ایران فرستاد. دغدغه ویروس کرونا و تدبیر استاندار مازندران و همراهی خوب بهره برداران و سرمایه گذاران تاسیسات گردشگری که به خوبی می دانیم در شرایط اقتصادی ویژه ای قرار دارند و به شدت این موضوع، جریان مالی آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد، توانست تا استان را در ابتدای این اپیدمی، موفق و سربلند کند.

اما نوروز و قصه شیرین سفر این بار دلگیری مردمان این سرزمین را به همراه خواهد داشت و میزبانی، که یکی از خصایص هر ایرانی به خصوص مازندرانی ها بود، به وقتی دیگر و به امید خدا خیلی نزدیک، موکول شد.

مازندران، سرزمین تاریخ، فرهنگ و طبیعت سحرانگیز همیشه در این ایام میزبان تعداد بالایی از هموطنان بود که نه فقط در غرب مازندران، بلکه در جای جای استان اقامت داشتند و روزگار خوبی را سپری می کردند.

ایمان داریم که به زودی و بایاری تک تک مردم این سرزمین و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از این مشکل عبور خواهیم کرد و میزبانی متفاوتی در خور و شأن مردم با فرهنگ ایران خواهیم داشت.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *