- اخبار

تجلیل از خانواده شهید بابلسری مدافع حرم خبرنگار و مستندساز «هادی باغبانی»

تجلیل از خانواده شهید بابلسری مدافع حرم خبرنگار و مستندساز «هادی باغبانی»

در نشست هم اندیشی خبرنگاران هنر انقلاب، از خانواده شهید مدافع حرم «هادی باغبانی» قدردانی شد.

به گزارش بابلسرنیوز: به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران، نشست هم اندیشی خبرنگاران «هنر انقلاب» ویژه گرامیداشت خبرنگار هنرمند مدافع حرم شهید «هادی باغبانی»، روز پنج شنبه ۳۰ مرداد  در حوزه هنری مازندران با حضور «مهدی معصومی گرجی» و «علیرضا پاک بین» رییس و معاون فرهنگی هنری این مرکز و خبرنگاران فعال حوزه هنری مازندران برگزار شد.
«اسماعیل باغبانی» برادر شهید هادی باغبانی که به نمایندگی از طرف خانواده در این جمع حاضر شد با ابراز خرسندی از حضور در جمع خبرنگاران و قدردانی از تلاشهای آنها در عرصه اطلاع رسانی، اظهار داشت: شهید باغبانی مانند دیگر شهدا خصلت بارزی داشت و آن اخلاص بود.
این برادر شهید با اشاره به عشق و علاقه ای که هادی به فعالیت و حضور در کلاسهای حوزه هنری داشت از  روحیات و اهداف این شهید مدافع حرم و هنرمند انقلابی گفت و تمایل خود برای ادامه دادن مسیر هنری و کلاسهای حوزه هنری را برگرفته از انگیزه شهید هادی عنوان کرد.
«اسماعیل باغبانی» از حضور برادرش در سوریه و علاقه وی به مستندسازی و هدف گذاری برای رسیدن به آرزوهای بزرگش در روایتگری مدافعان حرم گفت و اینکه هادی در لباس یک پاسدار و مدافع حرم، سرانجام به آرزوی دیرینه اش رسید و در دومین مرحله از اعزامش به سوریه، در تاریخ ۲۸ مردادماه ۹۲ در دمشق به شهادت رسید.
وی با قدردانی از حوزه هنری مازندران، جهت تجلیل خبرنگاران هنر انقلاب در سالگرد شهادت « هادی باغبانی » افزود: هادی همواره به حوزه هنری وفادار بود و حوزه هنری نیز با چنین برنامه ها و تولیدات (که تا کنون درباره شهید داشته) به‌ خوبی به این وفاداری پاسخ می دهد. 
مهمان ویژه نشست حوزه هنری مازندران با بیان اینکه عصر امروز، عصر رسانه است و باید کار تبلیغاتی و رسانه ای را با دقت فراوان انجام بدهیم، گفت: هادی همواره دوست داشت که چون شهید آوینی روایتگر حقایق باشد و صدای مجاهدت فرزندان ایران اسلامی در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام را به گوش جهانیان برساند.
«اسماعیل باغبانی»  با یادآوری اینکه شاید پس از شهادت هادی بود که عنوان شهدای مدافع حرم بر سر زبانها افتاد، تصریح کرد: پیش از آن شهدای زیادی را در سوریه داشتیم که مظلومانه به خاک سپرده شدند، اما هادی و پس از آن شهدای مدافع حرم با نام و نشان و با حضور باشکوه مردم تشییع و به خاک سپرده می شوند و این همان پیام سربلندی جبهه اسلامی به جبهه کفر است.
در پایان این بخش از نشست هم اندیشی خبرنگاران هنر انقلاب، اثر نگارگری عاشورایی کاری از «شهربانو حسین زاده » از تولیدات واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران رونمایی و به نمایندگی از خانواده شهید هادی باغبانی، به  برادر وی تقدیم شد.
 

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *