- اخبار

ماجرای تعطیلی دو هفته ای مجلس از زبان نماینده مردم بابلسروفریدونکنار

به گزارش بابلسرنیوز: به نقل از تیرنگ نیوز، در برخی خبرها آمده است «ابتلای جمعی از نمایندگان و کارکنان به کرونا، مجلس را ۲ هفته به تعطیلی کشاند» جهت آگاهی از آخرین وضعیت فعالیت مجلس در هفته های آینده در گفت و گویی تلفنی به سراغ علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم و نایب رئیس کمیسیون بهداشت رفتیم و نظر وی را در این باره جویا شدیم.

علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم و نایب رئیس کمیسیون بهداشت در گفت و گو با تیرنگ، درباره تعطیلی دو هفته ای مجلس اظهار کرد: مجلس تعطیل نیست بلکه به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی و ابتلای چند نماینده به کرونا، صحن علنی و جلسات رسمی به صورت موقت برگزار نمی شود.

وی افزود: هیات رئیسه مجلس و کمیسیون های مهم (کمیسیون اقتصاد با توجه به اهمیت شرایط اقتصادی کشور و وضعیت معیشتی مردم، کمیسیون انرژی و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دلیل اهمیت مذاکرات هسته ای در وین، و کمیسیون بهداشت به دلیل وضعیت کرونایی کشور) فعال خواهند بود. بقیه کمیسیون ها هم با توجه به ضرورت ها، فعالیت خواهند داشت.

باقرزاده با بیان اینکه تعطیلی صحن و برگزار نشدن جلسات رسمی به معنای تعطیلی مجلس نیست و نمایندگان در حوزه انتخابیه خود فعالیت خواهند داشت، گفت: مقرر شد از یازدهم اردیبهشت به مدت یک هفته نمایندگان برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه بروند. همانطور که می دانید فعالیت نمایندگان درحوزه انتخابیه (بازدید از طرح و پروژه های مختلف، سرکشی از مناطق مختلف حوزه انتخابیه، حضور در جلسات شهرستانی و استانی، دیدار و جلسه با مدیران و مسئولان مختلف استانی و شهرستانی و…) چند برابر فعالیت در صحن مجلس است و این خللی به روند کاری مجلس وارد نمی کند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس، برخی شایعات و حواشی مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی دو هفته ای مجلس را بی اساس خواند و گفت: همانطور که ذکر کردم با توجه به پیک کرونا و ابتلای جمعی از نمایندگان و کارکنان مجلس به این ویروس، مقرر شد جلسه علنی در مجلس برگزار نگردد و فعالیت نمایندگان در حوزه های انتخابیه، معطوف شود.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *