- اخبار

پیام فرماندار شهرستان بابلسر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند-انقلاب-اسلامی-ایران

پیام فرماندار شهرستان بابلسر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی ایران

به گزارش بابلسرنیوز: به نقل از روابط عمومی فرمانداری، اسماعیل حسن‌زاده در پیامی چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به مردم و مسئولین بابلسر تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:
متن پیام اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران
بسم الله الرحمن الرحیم
سالیان در گذر عمر چندین ساله انقلاب به بلندای ۴ دهه آنچنان گذشت که مرور صلابت، امنیت و موفقیت‌ها در این مجال نمی‌گنجد. اینک در این بهار فجر و درآستانه چهل سالگی این انقلاب شکوهمند که نمایانگر عزت، خودباوری، استقلال و بیگانه ستیزی ایران اسلامی است به شکرانه رهبری فرهیخته این سرزمین مهدوی و همت و نجابت مردم عزیز ایران، شاهد شکوه و عظمت کشور در منطقه و جهان خواهیم بود.
باید پذیرفت که با وحدت کلمه و تحمل پستی بلندی‌های مسیر، رسیدن به آرمان‌های رفیع انقلاب محقق خواهد شد و برای رسیدن به موفقیت کامل و هدف والا و ارزشمند، همه باید دست در دست هم یار و یاور یکدیگر باشیم و خدمت به این مردم صادق و نجیب را افتخاری بزرگ برای خویش بدانیم.
اینجانب به پاس عبور از ۴۰ سال دشمنی‌های، سنگ‌اندازی‌ها و خیانت‌ها به همت مردم شریف ایران بر خود لازم و واجب می‌دانم که ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک به عنوان خادم کوچک این مرز و بوم سر تعظیم فرود آورده و شکرگزار پروردگار باشم.

وعده دیدار ما، راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن
اسماعیل حسن زاده
فرماندار بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *