- اخبار

❌عید نوروز امسال را ساده و بی تکلف در کنار هم با شادی و نشاط جشن بگیریم

🔺به گزارش بابلسرنیوز: امام جمعه شهرستان بابلسر در خطبه های امروز ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۷ با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز، بر ضرورت برگزاری نوروز بی تکلف تاکید کرد و گفت: با توجه به آموزه های اسلامی عید امسال را بدور از اسراف، تجمل گرایی و ریخت و پاش , با سادگی و قناعت جشن بگیریم.

🔻حجت الاسلام والمسلمین قلی پور با اشاره به مشکلات اقتصادی و تنگناهای مالی کنونی جامعه و نبود تعادل در قیمت اقلام مورد نیاز عموم مردم، تکلف (مجبور و وادار شدن) را مهمترین مانع دید و بازدیدهای خانوادگی دانست.
🔺وی یکی از آیین های نوروزی را ، دید و بازدید یا “عید دیدنی” عنوان کرد و با اشاره به تاکیدات دین اسلام و اهل بیت(ع) در موضوع صله رحم، تاکید کرد: با برگزاری جشن نوروز ساده و بی تکلف، سبب با لارفتن دید و بازدیدها همراه با شادی و نشاط بیشتر در بین خانواده ها شویم.

❌تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با دانه درشت ها

🔺امام جمعه شهرستان بابلسر با بیان اینکه طبق بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، رعایت عدالت در مبارزه با فساد از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد گفت:فرصت جولان و اشرافی‌گری برخی سودجویان زالوصفت به پایان رسیده است و باید پاسخگوی عملکرد خود در مقابل مردم باشند.
🔻حجت الاسلام والمسلمین قلی پور خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی و دستگاههای نظارتی با اخلال گران اقتصادی و غارتگران بیت المال شد و افزود: نیروهای نظارتی باید با دقت عمل کنند و کسانی که به دنبال ایجاد اخلال در نظم اقتصادی جامعه هستند، اشد مجازات در نظر گرفته شود .
🔺وی تصریح کرد: یکی از انتظارات مردم از مسوولان، تداوم داشتن نظارتها و رسیدگی هاست و نباید اجازه دهند بعد از مدتی مجددا رها شود.

روابط عمومی
دفتر امام جمعه شهرستان بابلسر

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *