- اخبار

حمایت حوزه هنری مازندران از هنرمندان در ایام کرونا رئیس حوزه هنری مازندران از کمک این مرکز همگام با سایر مراکز فرهنگی در حمایت از هنرمندان در روزهای کرونایی خبر داد.

حمایت حوزه هنری مازندران از هنرمندان در ایام کرونا
رئیس حوزه هنری مازندران از کمک این مرکز همگام با سایر مراکز فرهنگی در حمایت از هنرمندان در روزهای کرونایی خبر داد.

مهدی معصومی گرجی در گفت و گو با بابلسرنیوز:اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا و توقف ناخواسته فعالیت‌های هنری، حوزه هنری مازندران همگام با سایر مراکز فرهنگی و اداری به کمک تعدادی از هنرمندان مرتبط با این مرکز شتافت.

وی افزود: در پی ایجاد شرایط خاص و اعمال محدودیت‌های ویژه در جامعه بدلیل شیوع بیماری کرونا، از سوی مراکز ذیصلاح و تعطیلی بسیاری ازفعالیت‌های فرهنگی و هنری، مشاغل بسیاری از هنرمندان در استان تحت تاثیر این جریان قرار گرفت.

رئیس حوزه هنری مازندران تصریح کرد: حوزه هنری استان به عنوان یک نهاد انقلابی با اتخاذ تدابیری، ضمن شناسایی جمعی از هنرمندان آسیب‌دیده از شرایط موجود، به کمک آنها شتافت.

معصومی‌گرجی گفت: این نهاد با در نظر گرفتن شرایط ایجاد شده برای هنرمندان مرتبط با این مرکز، با حمایت و پشتیبانی ستاد مرکزی، کمک‌های نقدی خود را بصورت اهدای مبلغ پنج میلیون ریال به شکل بلاعوض و ۵۰ میلیون ریال بصورت وام بدون بهره به تعدادی از هنرمندان ارائه کرد.

این مسؤول ادامه داد: بخش دیگری از حمایت‌های مالی حوزه هنری مازندران، به هنرمندان در قالب سفارش کار و تولید اثر بود که با دعوت از هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری انجام گرفت.

معصومی گرجی ضمن تقدیر از کارکنان حوزه هنری مازندران، گفت: کارکنان این مرکز نیز طی اقدامی داوطلبانه با اهدای کمک های نقدی و اهداء بخشی از حقوق خود ، در طرح کمک مومنانه شرکت کردند.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *