- اخبار

اولویت مدیران طرح‌های سالم‌سازی دریا، صرفاً اقتصادی نباشد.

اولویت مدیران طرح‌های سالم‌سازی دریا، صرفاً اقتصادی نباشد.

به گزارش بابلسرنیوز: به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،

عباس زارع مدیر این اداره کل در دومین جلسه کمیته فرهنگی طرح سالمسازی دریا که در این اداره کل برگزار شد، ضمن تبیین برنامه های پیش بینی شده و در حال اجرای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه های مختلف نمایشی، موسیقی و هنرهای تجسمی در سواحل مازندران بر ضرورت همکاری همه جانبه دستگاه‌های عضو کمیته تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته مدیران طرح‌های سالمسازی بیشتر دغدغه اقتصادی و درآمدزایی داشتند، افزود: عملکرد ضعیف مدیران طرح‌ها با رویکرد صرفاً اقتصادی نمی‌تواند موجب توسعه و رونق استان در بخش فعالیت های فرهنگی باشد.
زارع همچنین اذعان داشت: برنامه‌های فرهنگی هنری متعددی را با رعایت شرایط کرونایی فعلی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی تدارک دیده ایم که در قالب جشنواره‌های ساحلی، جنگ‌های شادی، مسابقات مختلف، توزیع بسته‌های فرهنگی هنری و… طراحی شده است و امیدواریم تابستان امسال شاهد همراهی ، همدلی و پویایی مدیران طرح‌های سالمسازی دریا در این برنامه ها باشیم.

رجبی مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری شروع فعالیت طرح های ساماندهی دریا را از ۱۴ خرداد ماه اعلام نموده و توضیحاتی در خصوص استقرار نجات غریق در سواحل دریا و تاکید بر مشارکت همه دستگاه ها و مدیران طرح ها در فعالیت فرهنگی دریا اعلام نمودند.

در پایان هر یک از اعضا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود، در ارتقاء برنامه های کمیته فرهنگی طرح سالمسازی دریا تاکید نمودند.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *