- اخبار

نخستین جشنواره ملی پایان نامه‌های دانشجویی با موضوع آسیب‌های اجتماعی به میزبانی دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار شد.

نخستین جشنواره ملی پایان نامه‌های دانشجویی با موضوع آسیب‌های اجتماعی به میزبانی دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بابلسرنیوز: به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، مدیرکل سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در این جشنواره گفت: دانشگاه محل تفکر و اندیشه است و برای گسترش این رسالت فرهنگی باید برنامه ریزی کرد.
فریدون رحیم زاده با اشاره به نقش تبلیغی و تشویقی این جشنوار‌ها افزود: وزارت علوم از پایان نامه‌های با موضوع مسائل اجتماعی جامعه و آسیب‌های اجتماعی ازدواج و خانواده حمایت می‌کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران نیز گفت: ۲۲۶ اثر از ۲۵ استان و ۲۷دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
حیدر جانعلی زاده با بیان اینکه از این تعداد آثار ۴۱ اثر به این جشنواره راه یافت، افزود: در اختتامیه این جشنواره از صاحبان ۱۱ اثر قدردانی خواهند شد.
او گفت: ۸۵درصد این آثار به دو محور مسائل اجتماعی جامعه و آسیب‌های اجتماعی ازدواج و خانواده اختصاص داشت.
دبیر علمی نخستین جشنواره ملی پایان نامه‌های دانشجویی افزود:صاحب نظران حوزه‌های حقوق جزا و جرم شناسی، علوم اجتماعی، روانشناسی و روانشناختی در این جشنواره امروز و فردا در محور‌های مسائل و آسیب‌های اجتماعی، مسائل و آسیب‌های اجتماعی در حوزه ازدواج و خانواده، مسائل اجتماعی و فرهنگی نظام آموزش عالی کشور و ناهنجاری‌های اجتماعی در فضای مجازی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
این جشنواره با معرفی برگزیدگان و آثار برتر عصر فردا به کار خود پایان خواهد داد.

درباره ما admin

ادامه مطلب admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *